2011-02-23 | 16:54:41

110223


Heejhej!
Ni en gammal bild på mig,sen i sommras.För jag orkar inte ta någon ny.
ointressant:
För övrigt så har jag varit hemma från skolan idag.Pga att när jag vaknade hade jag jätte ont mellan lungorna.Från halsen och till slutet på bröstkorgen. Jätte läskigt. ;s
Och så hade jag ont i huvudet med.Men nu har jag tagit massa alvedon,så det börjar bli bättre.Så hoppas att jag mår bra imon.
Så idag ska jag bara sova plugga, och packa lite om jag hinner ikväll. 
Pusshej ♥


1 Kommentarer
Lina - en 20årig djurtokig tjej:

Hoppas du mår bättre snart tjejen!



Sv: Jodå det är fint (: Vad har du för dig?

2011-02-23 | 18:03:27
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare