2011-04-25 | 12:31:07

SOL och lite tips osv.


Godmorgon snyggingar!
Vet ni hur skönt det är att vakna och det är 20 grader och det första man gör är att gå och sätta sig ute i solen  ? känns som att man fortfarande drömmer!

Vickan tipsar!!!!!
Men jag kom på en sak nyss. Min nya kategori "Vickan shoppar", den är väldigt bra för mig själv faktiskt. För varje månad har jag en stark förmåga att glömma bort vad det är jag har köpt för mina pengar. Så nu kan jag ju bara gå tillbaka i bloggen och kolla det. 
Så ni som bloggar,om ni inte heller kommer ihåg vad era pengar går till. Så tipsar stark om att ni gör en kategori om det i bloggen! Det är ju faktiskt rätt smart! :D
Kanske inte behöver skriva om precis ALLT men lite :)

Nu ska jag ut och sola igen.
Puss på er, och ha det bäst! ♥



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare