2011-04-11 | 18:58:14

Sommar känsla!


Åhhh! det har varit soligt och varmt hela dagen! 19 grader! hur gött är inte det då?! SUPER GÖTT !
Synd att jag inte har kunnat vara ute så mycke dock,måste vara frisk innan jag börjar dra ut och springa och så igen. Så att det inte blir värre. Men shit asså! jag har sommar känsla i hela kroppen!! och om 12 dagar drar vi till västervik och ställer upp husvagnen, ännu mer sommar känsla!
SOMMAR=KÄRLEK! ♥
Nu ska jag gå och duscha,fixa naglarna, slänga i mig massa tabletter mot halsen och förkylningen.Blir även lite alvedon och skit med! Kvällsmat ska bli apelsin och lite så, för nu ska jag bli frisk! har börjat ta pollen tabletter nu med, då är det vår! Hehe och en sista sak, har ni sätt alla söta blommor? hihi så gulliga!
puss ♥
1 Kommentarer
patricia:

åh tack så mycket :D

2011-04-11 | 20:52:29
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare