2011-04-05 | 20:28:33

känslor and shit.


Nevermind, I'll find someone like you,
I wish nothing but the best for you, too,
Don't forget me, I beg,
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead,"
Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead, yeah,


Verklgen JÄTTE bra låt! Men framför allt, alla känslor i låten! 
Den här kan i alla fall jag lätt ligga och gråta till,och jag tror inte att jag är ensam om det?
Och Texten,jag bara älskar den! jag känner igen mig i varje rad hon sjunger!
Men ne nu ska jag inte sitta här och säga för mycke.. Men helt enkelt
Fantastisk låt! ♥
Nevermind, I'll find someone like you,
I wish nothing but the best for you, too,
Don't forget me, I beg,
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead,"
Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead, yeah,

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare