2011-06-18 | 13:00:00

!!



I natt é hela staden vår
Bara för en kväll, bara för en kväll
I natt é dé vi som tar över varenda gata i hela stan
När ljuset gör mig rastlös é dé vid mörkret som jag é van
Natten var här som vi alla väntat på och inte minst jag själv
Mina ögon hade börjat vänja sig, vänja sig vid mörkret
Om några timmar skulle gryningen komma, men nu var natten här
I natt é hela staden vår
Bara för en kväll, bara för en kväll

I natt é dé vi som tar över varenda gata i hela stan
När ljuset gör mig rastlös é dé vid mörkret som jag é van
Natten var här som vi alla väntat på och inte minst jag själv
Mina ögon hade börjat vänja sig, vänja sig vid mörkret
Om några timmar skulle gryningen komma, men nu var natten här

tidsinställt inlägg
1 Kommentarer
Guevacci - Blog of Awesomeness!:

Hej! Nu har jag dragit igång dagens blogg igen efter hundra års paus, hehe vore kul om du anmäler dig :)

2011-07-19 | 12:08:57
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare