2011-03-12 | 01:25:49

Vickan drömmer sig bort lite..

Tjeena!
Just nu är jag i Motala med Anna och Fredrik och tittar på min morsas nya lägenhet.jätte fin måste jag erkänna faktiskt! :)
Nu ligger jag i sängen och *råkade* kolla på massa kläder!!! Och det som slog mig va.. att det är snart sommar!!
=Nya kläder! Allt ska vara nytt,nytt och nytt! :D

Ny bikini,verkligen ett måste!! Men vet inte vilken jag ska köpa bara..

Lite vanliga snygga sommar kläder måste jag ha med,och den rosa jumpsuiten är verkligen inte fel!

Sånna här går det alltid åt några stycken varje sommar tycker jag

2  stycken lite mera party skor, ah det hade inte heller varit fel

Solbrillor är ett måste för mig väldigt snart! Har råkat ta sönder alla paren från förra året.Tog sönder de senaste för bara några dagarsen.gissa om jag fick dampet? SVAR: JAAA!!
Hehe men nu ska jag köpa massa nya!!

Nu vet ni vad jag gör när jag inte kan sova i alla fall.
Taggar sommaren som bara den nu!!
Lyssnar på massa sköna sommarlåtar och tittar på massa sommar kläder.Härligt!

Ni får sova så gott nu!
puss! ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare