2011-04-21 | 22:52:58

Tjeeena!

Har sovit hos min syster inatt så inte haft någon data,därför jag inte bloggat. Igår blev det stan med brudarna för massa shopping. Dock så va min mamma så smart så hon glömde sitt kost med MINA pengar på i motala. Och det märkte vi när vi var i Jönköping. Så det känndes ju inte så gött.
Idag har jag varit och hälsat på mormor och morfar. och varit gullig och hjälpt mamma tvätta bilden och lite så. Sjukt härligt väder. och rätt skönt att komma ut på landet ibland.
Imon blir det påsk firande med en liten del utav släkten. Och på Lördag blir det Västervik för att ställa upp husvagnen för i år.

Min älskling har dött!
Efter 4 toa besök. Du återuppstog dem alla?
Du klarade dig dig igenom mycket.
Men nu va det din tid att vandra till den aldra sidan.
Du hade en långsam och smärtsam död.
Men alla ska vi den vägen vandra.

Haha ah, som ni förstår ..
Min mobil är helt död nu. Så får hålla tummarna för att någon snäll person köper en ny till mig mycket snart! Känns inte alls gött att alla bilder och alla planeringar och sånt som man har i mobilen är borta.  

Bara massa text i detta inlägget. Jag vet att ni INTE gillar. 
hehe inte jag heller. Men min kamera är typ 24 mil ifrån mig just nu. Så lite svårt.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
puss ♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare