2011-02-23 | 21:49:16

Längtar efter sommaren,men verkligheten PLUGG...


Sommar bild,bara för att jag vill ha SOMMAR NUUU !!!

pluggat säkert i 5 dagar i sträck nu? asså ständigt! asså inte gjort något annat!!!!
prov imorgon! Och jag har pluggat som aldrig förr. Tror ni att jag kan någonting eller?!
SVAR: NEEJ INTE ETT SKIT!!!
Jag kan inte lära mig saker som jag inte är intresserad av.Asså jag skämtar verkligen inte.Det går verkligen inte för mig.Så igentligen har jag slösat bort 5 dagar i mitt liv och inte fått ut ett skit ur det!! Känns jävligt onödigt,om jag ska vara ärlig. Säker på att det blir IG imon.Så känns ju gött.
ajja,hoppas att jag blir frisk tills imon i alla fall,så att jag har provet överstökat sen.så att jag slipper gå och tänka på de mer.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare