2011-02-12 | 17:12:59

TjeeenaTjeena!



Igår blev det en lugn kväll. Filmkväll hos mig med Emelie.Mysigt! ♥
Hihi,
och lite Ben&Jerry's är ju aldrig fel ! :)
Idag har jag och Emelie varit på stan och sen åkte hon hem.Och sen dess har jag bara chillat i stort sätt.Blir väll att chilla hela denna kvällen med! Lovet börjar lugnt för mig?! Haha oj vad hände med mig?!?!
Haha nää, Nu får vi ta att dra tag i det här lovet och hitta på något!! Få ta tag i det imon!!Måste göra det! Så tråkigt att bara sitta hemma.Fast kan vara skönt med.men inte för länge.Två dagar räcker gott och väl.
Ikväll ska jag och Mammi mysa och äta lite gott och titta på Melodifestivalen,hihi pricis en sån kväll som man alltid brukade ha när man va liten.sitta hemma med familjen och titta på tv.Mysigt, får vara ett litet barn igen ikväll ♥
1 Kommentarer
GUEVACCI:

Skaru hitta på denna lördag kväll?



2011-02-12 | 19:21:42
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare