2011-01-20 | 21:00:02

Tjeeeena



Heej !
Idag har jag och ewwe varit i Jönköping och shoppat lite och så.
Köpte en kavaj och en tröja :)
Mysig dag!
Har inte bloggat så mycket på sista tiden, men jag har jobbat,haft massa prov och så.
Men nu är det inga mer prov på ett tag i alla fall,och jag får tillbaka mitt mobila bredband imon tror jag :)
Så nu ska jag komma igång igen :)
Bor ju i Jönköping nu för det mesta så hinner ju nästan bara med att åka tåg,skolan,tåg,sov . Men sen kan jag ju blogga lite över allt så lär ju gå skit bra! :)

Ha det bra!
puss ♥


1 Kommentarer
Matilda:

hihi du får uppdatera lite oftare sötis!

sen ska vi ses någon dag nu i veckan :)<3

2011-01-24 | 12:07:58
URL: http://blondiiintilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare