2011-03-22 | 19:41:59

Mitt Nya Blåa Liv!

Mitt Nya Blåa Liv börjar idag!
Nu j*vlar ska vinter fettet bort! Och livet ska bli lite freshare!
Och sommar kroppen ska fixas!

Så här nu inför sommaren:

• Springa minst 3 gånger i veckan. Även ut och gå ofta!
• Köra lite Zumba då och då.
• Tvätta ansiktet odäntligt minst 2 gånger om dagen.
• INGEN chocklad!! finnar och skit ska bort nu! Mörk chockla är okej.Men bara en gång i veckan.
Inga chips eller liknande heller.
• Ha alltid tuggummi i väskan.Så när jag blir sugen på något med massa fett så tar jag det istället.
• Mycket mer frukt och grönt! ocg tagga ner på läsken.

Målet: Gå ner MINST 5 kg. 
Sluta hoppa i vikt fram och till baka.
Bättre kondition.
Huden ska vara jätte fin till sommaren!

Älskar att tävla imot mig själv! så det här ska bli kul! ;)

3 Kommentarer
matilda:

låter as bra! <3

jag satsar med på att få en snygg kropp&hud till sommaren ;)<3

2011-03-22 | 22:31:50
URL: http://blondiiintilda.blogg.se/
emelie nilsson:

fan vad duktig du är gumman!

borde me börja skärpa mig :P <3

2011-03-23 | 20:37:29
URL: http://bara-emelie.blogspot.com
fannybanny:

Hahah skön vicky;) snor kanske några punkter gött!<3

2011-03-27 | 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare