2011-03-22 | 18:46:56

blablaablaa..

Tjeena Tjeena!
Vet att jag inte har bloggat på ett tag, illa av mig! Så därför kör vi sten hårt nu! :D
Idag slutade jag vid 11,och hur gött är inte det då ?! as gött ju. Bara tre lektioner.Engelska,musik och so.Gjorde inte något på någon utav endå,eller ju lite på musiken faktiskt :)
Men endå, kändes rätt onödigt ;p
Sedan drog jag med mina systrar och mina söta syskon barn till Jönköping. Mysigt! ♥
Lördags Var jag och jossan i Jönköping för lite shopping med!Mycket härligt! Kände dock att vi båda failade lite? ;)
Hehe, sedan blev det myskväll hos bästa Evelina.Med fin middag och lite olika familjer.Super mysigt! ♥
Tror inte att jag har gjort så mycket mer faktiskt.Typ pluggat och sån shit.
puss ♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare