2011-05-14 | 22:09:42

Farligt!


Sitter här med godiset i hösta hugg och tittar på Eurovision song contest.
Måste säga att det inte är alls fel att sitta i förtältet och gotta sig. Att vara i Västervik är inte heller fel!
Pappa va lite söt också och sa att han kunde betala min skolavslutnings klänning,tack o lov.. Hade aldrig klarat min nästa "ekonomiska" månad annars ;)
Så nu sitter jag och litar förfullt efter the one for me.
Ha en underbar kväll!
Och nu håller vi tummarna för Sverige!
puss på er! ♥
1 Kommentarer
Siri:

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 | 16:10:13
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare