2011-05-24 | 21:58:00

Hejsan!

TjeenaTjeena!
Förlåt att jag har varit väldigt osocial på bloggen på sista tiden. Men massa plugg,så har inte varit inne på datan på JÄTTE länge! Och så fort de har varit något så har jag bara kollat på mobilen lite snabbt. 
Och som ni kanske vet så finns det ingen app till iphone,eller de har väl pratat om att det skulle komma?
Men ah, funderar nästan på att byta till devote så jag kan blogga oftare och från mobilen. Men det känns mer som att blogg.se är lite mer min grej, jaja jag vet inte. Vi får se :)

Idag har jag varit och fixat pass och lite så inför resan! Ska bli sjukt härligt!
Helgen:
Förövrigt så va Conny Nordan och Emelie här i fredags. Mycket trevligt! Kul att träffa sånna som man inte träffat på ett tag, ni har verkligen varit saknade! ♥ 
Sen på lördagen var jag på stan md Emelie och shoppade lite, sen blev det lite allt möjligt folk. Var på tivoli  , träffade även gammla vänner till mig som jag inte träffat på
flera år. Jätte rolgt ! kul att se hur alla förändras genom åren.
Sedan sov jag hemma hos Emelie, tack för helgen gumman ♥


Conny får stå för denna härliga bilden idag :)

1 Kommentarer
emeliiiie <3:

<3

2011-05-26 | 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt Blogglista.se Toppbloggare